INDALO specjalizuje się w usługach Public Relations dla firm z branży IT (Information Technology).
Rodzaj i zakres naszych usług dostosowujemy zawsze do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego klienta. Naszymi atutami jest kompetencja merytoryczna i sprawność organizacyjna gwarantująca najwyższą skuteczność działania.
Każdy klient jest inny i ma oddmienne potrzeby stąd nie sposób jest przedstawić standardową ofertę usług PR. Mamy nadzieję, że przedstawiona lista usług pozwoli się Państwu zorientować, co możemy zrobić dla Państwa firmy.

Hasłowa lista naszych usług:

Kreowanie firmowej koncepcji komunikacyjnej
Współpraca z prasą i innymi mediami
Organizacja imprez
Sponsoring
Wspomaganie w sytuacji kryzysowej
Wydawnictwa i druki
net PR czyli public relations w sieci
Monitoring i analiza publikacji prasowych
Monitoring i analiza reklam i ogłoszeń
Badania rynkowe
Akcje mailingowe i telemarketingowe

A oto nieco szczegółów, co rozumiemy pod tymi hasłami:

Kreowanie firmowej koncepcji komunikacyjnej
· współtworzenie wizerunku firmy
· kreacja strategii działań PR
· opiniowanie akcji marketingowych i promocyjnych

Współpraca z prasą i innymi mediami
· regularne generowanie informacji prasowych
· organizacja i nadzór testów oprogramowania i sprzętu przez media
· organizacja spotkań z przedstawicielami mediów (m.in. konferencje prasowe)
· reakcja na sytuacje kryzysowe

Organizacja imprez
· dla dziennikarzy (np. wyjazdy studialno-szkoleniowe, konferencje prasowe)
· dla partnerów (np. szkolenia, autoryzacje)
· dla klientów (np. prezentacje rozwiązań, wyjazdy studialne, road show) · dla pracowników (np. wyjazdy integracyjne)

Sponsoring
· opiniowanie otrzymywanych propozycji
· tworzenie i realizacja imprez i akcji sponsorowanych
· pozyskiwanie sponsorów i patronów medialnych

Wspomaganie w sytuacji kryzysowej
· przewidywanie kryzysów i zapobieganie im
· przygotowywanie strategii działań w sytuacji kryzysowej

Wydawnictwa i druki Przygotowanie i redagowanie, opracowanie graficzne, serwis fotograficzny i druk.
· biuletyny i gazety firmowe
· raporty roczne, foldery i ulotki reklamowe

net PR czyli public relations w sieci
· tworzenie koncepcji obecności klienta w sieci
· e-komunikacja wewnątrz i na zewnątrz firmy – doradztwo i szkolenia
· monitoring i analiza obecności klienta i jego konkurencji w sieci
· sieciowe działania marketingowe i promocyjne (Facebook, blogi, portale tematyczne, itp.)
· koncepcja, organizacja, realizacja oraz analiza skuteczności

Monitoring i analiza publikacji prasowych
· regularne śledzenie zawartości publikacji o kliencie i jego konkurentach
· ilościowa jakościowa i analiza porównawcza publikacji

Monitoring i analiza reklam i ogłoszeń
· regularne śledzenie reklam klienta i jego konkurencji w różnych mediach
· ilościowa i jakościowa analiza porównawcza reklam klienta i jego konkurencji

Badania rynkowe
· opiniowanie i współtworzenie koncepcji merytorycznej
· organizacja i nadzór nad realizacją
· pomoc w interpretacji

Akcje mailingowe i telemarketingowe
· opiniowanie i współtworzenie koncepcji merytorycznej
· przygotowanie oprawy graficznej i jej realizacja
· organizacja i nadzór nad realizacją
· badanie i analiza skuteczności

Proszę się z nami skontaktować by uzyskać dodatkowe informacje.

e-mail:pr@indalo.pl
telefon: +48 698 70 78